KS TOOLS er PROFI Werkstatt‘s Bedste mærke 2016

KS Tools er PROFI Werkstatt‘s Bedste mærke 2016
- førsteplads i læserundersøgelse
- langt ned til andenpladsen

Læserne af tidsskriftet PROFI Werkstatt ved, hvad de taler om. På værkstedet og selvfølgelig også, når det drejer sig om værktøj. Nu har de i kategorien Værktøj valgt KS Tool som bedste mærke 2016. Fantastiske 23,17 procent, altså næsten en fjerdedel af deltagerne, valgte KS Tools som bedste mærke. Værktøjsproducenten på andenpladsen fik en tilslutning på 16,84 procent. Det er en fantastisk succes for KS Tools og viser, at virksomhedens produkter er populære blandt mange kunder. Vinderne blev kåret den 15. september på Automechanika i Frankfurt. Tidsskriftet PROFI Werkstatt offentliggør alle resultater i en særudgave.

„Vi er meget glade for denne anerkendelse“, forklarer direktionen i KS Tools. „For den viser, at vi med vores produkter har sikret os en fast plads hos de professionelle medarbejdere på værkstederne. Og den viser os, at vi går i den rigtige retning. For det er vores mål altid at opfylde vores kunders ønsker.“ Det er første gang, at KS Tools har fået denne udmærkelse. Det internationale team har arbejdet hårdt for at sammensætte et program, der møder begejstring hos værkstedspersonalet rundt omkring. For KS Tools er denne udmærkelse en tilskyndelse til yderligere at udbygge sit værktøjsprogram. Den er jo et tegn på, at virksomheden har forstået sine kunders behov og i høj grad har imødekommet det. „Tak til tidsskriftet PROFI Werkstatt‘s læsere for denne udmærkelse“, fortsætter direktionen i KS Tools. „KS Tools-teamet vil også fremover arbejde for at bibeholde og styrke kundetilfredsheden.“

Bedste PROFI Werkstatt-mærke – kort fortalt
I samarbejde med messen Automechanika har tidsskriftet PROFI Werkstatt i perioden 18. december 2015 til 31. maj 2016 gennemført en læserundersøgelse for valg af Bedste PROFI Werkstatt-mærke 2016. Man kunne vælge mellem ca. 200 erhvervskøretøjs-mærker inden for værkstedsudstyr, after sales, handel med komponenter og udlejning. 1.324 personer deltog i undersøgelsen. Det var muligt at afgive sin stemme online eller på en stemmeseddel, og det var tilladt at stemme på flere mærker.